tisdag 5 november 2013

God natt vänner !

Då har jag parkerat mig i sängen med mobilen i högsta hugg !
Herregud vad denna dagen gått fort om man jämför med igår då man räknade minuterna !;)
Vidar har varit mycket gladare, ätit ordentligt och skitit 2 gånger för den som är intresserad haha !
T har också piggnat på sig rejält vilket betyder att jag fått betydligt mer hjälp idag !!!

Sen hände en annan rolig sak idag också, har med viktväktarna att göra men mer än så säger jag inte förrän allt är klart ! Stay tuned ;)

Kom på en favorit lunch som jag har , omelett ! Så himlans smaskigt och enkelt :)
Jag brukar ta 2 ägg och tillsätter lite vatten och kryddor .
Sen steker jag på typ 1 vv korv ( chorizon är god ) paprika, lök, champinjoner, broccoli etc.
I med äggen och stek på låg värme länge så är det lättare att vända den ! Har iofs aldrig lyckats med vändningen ändå men i teorin låter det bra hehe !

Vidar var så söt idag, vi har en säng med gavel både uppe och nere. T ställde honom mot den där nere så att han kunde luta sig lite och stå själv ! Så jäkla söt han e !:) ser så stor ut, mammas pojke !

Nä nu ska jag sova ! Blir ute lunch imorgon, måste ut från den här sjukstugan och andas lite !:)

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar