torsdag 21 november 2013

Härlig dag !

Go kväll !!!

Morgonen började helt fantastiskt, Livia och jag gick upp i lugn och ro vid åtta tiden
Och käkade frukost, klädde på oss och tog det allmänt lungt :) Vidar vaknade inte förrän halv nio ! Mammas tröttmössa !:)

Sen hade jag sån tur att mamma hade försovit sig lite så hon tog och lämnade L på dagis när hon åkte till jobbet. Skönt att slippa packa ihop allt och stressa iväg !

Efter jag och Vidar slappat lite och gjort oss iordning så åkte vi iväg till min kompis Karin och hennes lilla kille Linus ! Där blev vi bjudna på lunch och fika :) Vidar somnade sött i Linus spjälsäng i nästan 1 1/2 timme !!! Så skönt att bara kunna sitta och prata i lugn och ro ibland ;)
Tack fina Karin för idag ! Måste vi göra om snart hjärtat  !!!;)

Efter det åkte vi och hämtade Livia på dagis och åkte till några sko butiker...
Imorgon på Ladies night så ska jag och några andra tjejer hjälpa till och jobba som värdinnor en timme ungefär, som tack för hjälpen får vi biljetter till sena showen !:) men då måste vi iaf ha svarta kläder på oss... Känns ju lite tråkigt med hel svart då man ska parta lite efter så därför kom jag på att jag ville ha skor i någon snygg färg !
Letade som sjutton på C antal butiker men icke sa nicke !!!
Men sen på din sko så stod dom bara där !!!;)
Dröm skorna ! På rean dessutom :) hade kostat 800 kr då det är äkta skinn, men nu endast 199 kr ! Vilket fynd :)

Var även och fikade en sväng med mina älskade ungar. Måste ju slå ihjäl lite tid nu när man är solo hemma ! Men måste säga att det går oväntat bra ! Ungarna har varit snälla och det känns som att jag har rätt bra rutiner på allt :)

Nu på kvällen kom mamma över en timme så jag kunde åka och sola å duscha inför imorgon. Skönt att slippa stressa med det imorgon !

Nu ska jag ta med L och göra oss iordning inför kvällen, gillar att lägga mig tidigt så kan man lugga och läsa och mysa i sängen istället :) livis får sova bredvid mig nu när T är borta !

Här kommer bilder från dagen !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar