onsdag 20 november 2013

Shopping, pepparkaks tjej & spruta !

Hej på er !!!

Nu var man gräsänka i ett par dagar... Känns redan kan jag säga !;)
Började redan tidigt imorse vid 5 tiden och jag hörde Vidar från sitt rum, jag sa till T 3 gånger att gå in och stoppa in nappen tills jag kom på att han redan åkt haha !

Efter lämnat Livia på dagis åkte jag och min granne Li till eurostop, ett köpcentrum vid Arlanda. Dom har inte så många affärer men iaf hm, lindex och Kappahl så då är jag nöjd !:)

Handlade en hel del till Vidar som växer så att det knakar !:)
Dom hade super bra rea kvar på bl.a. Lindex så blev en hel del fint till V !

Sen har Livia bestämt att hon minsann vill vara pepparkaks tjej på dagis lucia tåg, så hittade en jätte fin klänning till det !

Själv hittade jag en jätte härlig stor kofta, har verkligen letat efter en så himla roligt att hitta en för 150 kr på rean !:)
Vi åt även lunch där, jag tog lax med sallad och hollandaiesås, super gott !

Nu på eftermiddagen har vi varit till Bvc för 6 mån sprutan... Fy vad ledsen han blev !:( hatar när jag måste göra sånna här saker själv ! Man är verkligen starkast som två !!! Beundrar dom som är ensamstående, hur klarar man allt ?? Jo man måste ju !!!

Nu ska jag fixa något att äta åt mig och Livia ! Jag är så sugen på gröt, nähä !!!!;)
Så gör nog pasta och fiskpinnar till L !

Här kommer lite bilder från dagen !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar