tisdag 19 november 2013

Gym, handpenning & myskväll !

Hej på er !

Denna dag som alla andra har bara sprungit iväg !
Jag fattar inte att det snart är december, vart tog hösten iväg ??

Idag har jag varit en sväng till gymet och kört lite crosstrainer och styrka ! Blir tyvärr bara en gym dag denna vecka då T åker bort imorgon och blir borta till lördag ! Hatar när mina tränings rutiner rubbas men ibland får man bara inte ihop det !:(

Har även varit till banken och fört över handpenningen på nya lyan !:)
Känns så himla bra, längtar !
Sen var mäklaren här och pratade lite om försäljningen av vårt radhus !
Den kommer nog komma ut redan om ett par veckor, håll utkik :)

Snart ska vi åka och hämta T från jobbet som slutar 5 idag ! Vi ska ha mys kväll med hemmagjord pizza och fotboll ! Kommer sakna min älskling men som tur är så går ju tiden fort iaf och han är snart hemma igen !:)

Sen har jag fredag att se fram emot ! Ska bli så kul att få se Ladies night och även gå ut och äta med min BFF !!!:) köpte en klänning jag ska ha på fredag, endast 99 kr på hm ! Visar i ett senare inlägg :)

Här kommer en dagens outfit och lite bilder på lgh !!!:)

Kram A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar