torsdag 7 november 2013

Reportage !

God kväll på er vänner !

Tänkte avslöja vad det var för spännande som jag gjort med viktväktarna !:)
När jag nådde min mål vikt så skickade jag in min " framgångssaga " till viktväktarna online , tänkte det kunde vara kul om den blev publicerad !
Dagen efter hörde webbredaktören Maria av sig och frågade om hon fick göra ett reportage med mig !:)
Tyckte det lät kul så hon fick intervjua mig och reportaget kommet troligtvis ut på viktväktarnas hemsida den 16 dec !!!!!:)
Länkar självklart dit när det kommit ut !

Idag har annars varit en ganska händelselös dag, mest vardagsbestyr !
Gjorde lax i ugn med ugnsrostade rotfrukter och sallad till middag, super gott !
Sen blev det min favvo kvälls fika med 2 dl lätt yoggi, 2 smulade finn crisp i och massa melon, apelsin och banan ! 2 die 4 !;)

Imorgon är det fullt upp, Livia ska på 4 års kontroll på Bvc sen ska vi till T mamma på fika då hon inte firat Livia än... Sen är det dom vanliga fredags bestyren med handling inför helgen etc ! Blir som vanligt på fredagar hemmagjord viktväktar pizza , mums !
Ska även handla till på lördag då mamma och jag ska ha ett home party med inredning från " Lantligt & vitt " med efterföljande tjej fest !:) ska bli super skoj !!!

Nä nu är det dags att få sin skönhets sömn iaf ett par timmar innan första ungen börjar trilskas !;)

Åh provade även en klänning som jag aldrig använt men ÄLSKAR ! Kan ingen vänlig själ gifta sig eller ha någon annan storslagen fest så jag kan få användning för den !?;)

Hörs imorgon, god natt på er alla !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar