fredag 1 november 2013

Lunch på Vero och ny klänning !

Hej på er !

Har nu landat i soffan hos mamma och pappa. Vi ska äta hemmagjord viktväktar pizza här då T jobbar till 8 ikväll !

På lunchen var jag och lilla familjen ut en sväng ! Vi åt lunch på våran stammis lunch restaurang " Vero " ! Livia åt hennes favvo rätt, sushi ! Jag och T tig dagens, var sådär tyvärr ...

Sen kunde jag inte låta bli och ta en sväng in på hm oxå !:) belönade mig själv en ny klänning med snygga skinn detaljer på axlarna ! Köpte vinröda strumpbyxor att ha under också , så snyggt med vinrött nu till hösten !

Nu blir det lite slapp tills maten, ska unna mig ett gott glas rött ikväll också !;)

Lite bilder från dagen kommer här !

Kram A




1 kommentar:

  1. Snygg du är!! Och bilen som lillan sitter i skulle nog p uppskatta;) kanske ska ta en tur till bolandcity...

    SvaraRadera