tisdag 12 november 2013

Fullt ös medvetslös !

Oj denna dag har verkligen gått i ett !
Började morgonen med en sväng till gymet, sprang 5 km och körde lite styrka. Försöker variera min träning lite mer men det är svårt man kör oftast på samma ! Skulle kanske behöva en PT några gånger !!!:)

Efter det åt vi lite lunch, T är ledig idag så vi har haft mys dag tillsammans hela långa dagen !:)
Efter lite gröt så åkte vi upp till Gränby centrum för ett hemligt möte !;) mer info kommer när mer är klart !
Åkte och hämtade Livia från dagis vid 2 och sen upp till Gränby igen !!!
Vi fick nämligen lite tillskott i kassan efter ett arv idag ! Och det firade vi med att spendera hälften haha ! Spara är inte våran grej !;) jo då vi är faktiskt eller rättare sagt T är väldigt ekonomisk och duktig på att förvalta våra pengar !

Kommer lite bilder på mina inköp sist i inlägget !
Passade även på att äta middag på köpcentrumet ! Dom har en helt ok food court så alla kunde välja det dom var sugna på ! Jag körde på en italian sallad som var super god ! Lufttorkad skinka, melon, fetaost och melon. Mums !!!

Idag blir min lilla älskling V 6 mån !!! Shit vad tiden går fort, fattar inte att han funnits hos ett halvår redan !!!
Kommer ett inlägg med min förlossnings berättelse ikväll för den som är intresserad !;)

Nu måste jag underhålla mina barn lite !!!;)

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar