fredag 22 november 2013

Ladies night !

Whop whop !!!;)

Äntligen fredag ! Imorse fick jag sova ända till nio :) tack kidz !!!
Dom kände väl på sig att mamma måste ladda inför ikväll !

Vidar sover och jag har målat naglarna, måste göra mig iordning i etapper idag så behöver det inte bli så stressigt ikväll. Mamma kommer vid halv fyra tiden så då har jag tid att sminka mig och fixa det sista !

Strax är det dags för lunch , blir extra nyttigt nu eftersom det kommer gå åt en del points ikväll ;)
Hade vägning imorse, vägde prick 58 så nu känner jag mig väldigt nöjd med vikten ! Hatar min fladdriga mage bara, måste jobba mer på den på gymet ! Så svårt att veta vad man ska göra för övningar bara?? Jag gör ju liksom plankan, situps och lite magmaskiner... Det handlar nog om att jag skulle behöva träna några fler dagar i veckan !

Aja idag skiter jag fullständigt i det för jag har köpt" hålla in strumpbyxor " hehe !;)

Här kommer lite bilder på kvällens outfit ! Kommer fler när dom sitter på sen :)

Ha nu en härlig fredag och njut, just denna fredagen kommer aldrig igen !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar