onsdag 6 november 2013

Hoppsan Kerstin !

Idag var vi verkligen familjen tröttis, vi försov oss till kvart i nio ! Bara att ringa dagis och säga att vi blir lite sena, ooops !;)
Men oj så skönt och välbehövligt det var !

Efter vi lämnat Livis på dagis så gjorde vi oss iordning och åkte upp en sväng till Gränby centrum... Behövde verkligen komma ut lite, så vi käkade lite lunch, tog en kaffe och shoppade lite också !;)
Jag köpte en svart kort kjol i trikå material som är lite omlott i fram, super fin ( bilder kommer på mina fynd ikväll ). sen var det dags för mig och Vidar att skjutsa T till jobbet, ja jag tycker att han är helt knäpp som åker och jobbar idag när han legat och varit så dålig ! Men han har tydligen så mycket att göra så det är bara knipa igen mina åsikter och skjutsa dit honom... :)

Vidar och jag hade sen 1 timme att slå ihjäl innan syrran skulle hämtas, så jag tänkte att jag skulle åka till myrornas som har öppnat på våran sida om stan, letar efter en svart kappa i rak modell. Hittade en på Åhléns men jag har ingen lust att lägga 1000 kr på en kappa !
Hittade ingen på myrornas heller men köpte en skit snygg klänning från zoul, en kofta från Stockholm LM ( Mq ) hittade även ett par svarta ballerina skor som jag tänkt köpa nya till våren men dessa såg helt oanvända ut så jag skog till !;) ska visa allt ikväll som sagt !
Jag är verkligen inte en person som brukat handla på second hand... Hittar typ aldrig något och ärligt talat har jag lite svårt för att köpa kläder som jag inte vet vem som har haft på sig kläderna, skit löjligt jag vet men kan inte hjälpa det !
Hur som helst hade dom jätte mycket snyggt på just denna affär och jag hade nog kunnat hitta massa annat om jag haft tid att sondera terrängen ordentligt ;)

Nu har jag gett prinsessan mellis och Vidar sover så nu blir det lite soff häng !

Ikväll kommer Livias farfar för att fira lite i efterskott !
Mys !!!

Hörs sen, här kommer lite bilder från dagen !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar