söndag 10 november 2013

Ändrade planer

Som småbarnsförälder är det tvära kast ibland. Vidar har varit så himla tjurig nu på eftermiddagen så jag bestämde att han och jag nog stannar hemma istället ! L fick följa med mamma och pappa så hon får lite fika och smörgåstårta iaf !:)
Själv så kör jag på rester från fredagens vv pizza ! Mums det me !;)

Va och fikade med Livia en snabbis förrut då Vidar skulle sova lite under mormors vakande ögon såklart ! Mysigt att kunna göra sånt själv med mitt hjärta lite då och då ! Hon behöver ju också egentid med sin mummy ibland !

Var in på lindex en snabbis också ( köpte inget, bara så T inte sätter andan i halsen om han läser detta !;) ) men hittade en sjukt snygg tröja som åker upp på önskelistan !:)

Nu ska jag försöka få min kära son att sova en stund !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar