torsdag 31 oktober 2013

Säng dax !

Nä nu kastar jag in handduken och hoppar ner i sängen ! Var ju bara skit på tv'n ändå så då lägger jag mig hellre i tid. Tar ju sin lilla tid att gå igenom alla bloggar jag följer oxå hihi !
Favvo bloggarna just nu är " pilotfrun " " magdalenagraaf " "finest/natali" " ceciliablankens" och " johannatoftby "
Är ett måste att kolla in dessa bloggar !!!;)

Jag är en riktig bokmal... Kan plöja igenom ganska många böcker på kort tid om jag har tiden vill säga ! Blir oftast ngn bra kriminalare eller chick lit bok. Köpte en ny idag som jag tänkte börja på om jag inte somnar med mobilen i handen förstås ;)
Boken heter " nattsländan " av Katerina Janouch !
Tycker hon skriver riktigt bra böcker om barnmorskan Cecilia ! Lättläst och igenkännande !:)

Nä god natt nu vänner ! Hörs imorgon igen :)

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar