onsdag 30 oktober 2013

Run bitch !

Hej på er !!!

Startade denna dag med en tur till gymet, föredrar att springa inne när det är så instabilt väder ute. Blev 5 km på löpbandet och lite mag övningar.
Känner nästan inte igen mig själv... Från värsta sortens soff potatis som hatat allt som har med träning att göra till att ha ett behov minst 3-4 gånger i veckan att komma iväg och röra på mig !
Måste ha kommit över den berömda tröskeln !!!:)

Denna morgon kunde ha startat väldigt tidigt då jag hörde Vidar ligga å grymta redan vid 5.30 ... Gick in till honom och där ligger han med världens leende ! Lite svårt att låta bli att prata med honom men jag stoppade bara in nappen och gick ut och kors i taket så somnade han faktiskt om till 7.30, skönt !!!

Sitter och funderar på vad jag ska äta till lunch... Är så sugen på gröt men jag kommer få skörbjugg om jag ska fortsätta så här, haha !
Är lite sugen på att prova ett recept på tonfisk wraps som jag såg på viktväktarna ! Återkommer med recept och betyg på den senare !

Blir ännu en hemma dag då Livia fortfarande är sjuk, suck !!! Ingen feber längre men jätte rosslig i halsen... Tycker så synd om henne, hon är sjukt uttråkad !

Här kommer även några bilder på dagens outfit !

Hörs sen !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar