torsdag 31 oktober 2013

Snart helg igen...

Herregud vad veckorna går fort !!!
Hinner knappt bli måndag så är det fredag igen...

Idag blev det en sväng till gymet och 6 km på löpbandet, dock skönt med vilodag från träningen imorgon då jag börjar känna lite i halsen !:(

Kom hem och såg att jag hade nästan ett helt paket med bröd som gick ut idag så det fick bli köttbullemackor till lunch ! Så himla gott :)

T jobbar idag så jag packade ihop barnen och skjutsade iväg honom till jobbet så vi kunde ha bilen hemma . Behövde åka och handla lite till middagen... Gud va jag vill ha en till bil, förhoppningsvis får T en jobb bil snart , skulle verkligen behövas !

Åkte till Ica maxi och handlade lite, hittade även mina vv soppor och celcius drickan där, så mycket bättre utbud på allt än Coop där vi för det mesta handlar !
Men dom ska tydligen bygga Ica maxi vid Stockholms rondellen så då blir det på rätt sida för oss !:)

Köpte även ett tok snyggt armband på lindex, gillar verkligen den här stilen på smycken just nu ! Har även ett liknande halsband !

Åhh idag kom även mina efterlängtade zebra byxor som jag beställt från hm !!! Segare ställe att handla på nätet får man leta efter ! Man är van att få hem saker man köper på nätet typ 2 dagar efter här tog det nästan 2 veckor !!!
Var dock lite entusiastisk och köpte ett par i stl. 34 ! Satt som korv skinn hehe ! Men hoppas dom töjer sig lite , annars får jag gå ner 1 kg extra helt enkelt !;)

Strax ska jag börja förbereda för middagen ! Tänkte prova en lax rätt , kommer med receptet ikväll !

Här kommer lite bilder från dagen !

Hörs sen !

Kram A








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar