måndag 21 oktober 2013

Ny i blogg världen !

Nu ska jag som sista person i världen prova på det här med att blogga !
Man kan säga att detta är tredje gången gillt då jag försökt mig på detta 2 gånger tidigare...
Som ni förstår har det inte gått så bra och jag har lagt ner efter typ 2 sek !

Vem är jag då ??

Jo jag heter Angelica är 27 år och bor i Uppsala med min man T och våra 2 barn.
Livia 4 år och Vidar 5 mån !

Jag är för tillfället mamma ledig med Vidar från mitt jobb som flygvärdinna på ett bolag som flyger i Norden !

Mina stora intressen i livet är mode, träning och familjen, så ni kommer få en del trend spaning, gym svett och bebis spyor i inläggen !!!

Ägnar en stor del av mitt liv åt mat och träning då jag går på viktväktarna ( berättar mer om detta i ett annat inlägg ) och mode har blivit min stora passion nu när jag äntligen nått min mål vikt !!:)

Det här var lite om mig, hoppas ni vill följa mig i mitt ganska vanliga men härliga liv !

Kram A

3 kommentarer:

  1. Lovar att bli en följare! Lägger upp dig som en länk från min blogg också så du får en eller flera extra följare!
    Kramar i lass

    SvaraRadera
  2. Grymt att du nått målvikten!

    Hur mycket har du gått ner?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har gått ner ca 16 kg !:) kommer ett lite längre inlägg om min vikt resa snart !

      Radera