tisdag 29 oktober 2013

Fullspäckad dag !

Hej på er !

Denna dag har verkligen gått i ett !
Först var jag en sväng till gymet imorse, körde 8 km på crosstrainern och så styrka på det. Börjar känna mig så jäkla stark trots att jag bara gymar 2 dagar i veckan ! Sån himla skön känsla :)

Sen lämnade vi en sjuk liten tjej hos en sjuk morfar medans vi åkte ner på stan för att köpa lite presenter till prinsessan som som sagt blir 4 på måndag !
Blev en del kläder då det var det enda hon kom på att hon önskade sig haha ! Snacka om mammas tjej !;)
Blev även lite shopping till mamman å pappan :)
T köpte 2 par jeans från Nudie och jag 2 st par från hm. Pris skillnaden var hmm, enorm !!!;)

Vidar skötte sig exemplariskt på stan, satt bara i sin vagn och tuggade på sin snutte ! Mammas duktiga kille !

Igår kände T ett litet ris gryn till tand i under käken på V, inte undra på att han haft ont stackarn !!!
Men nu har han sovit som vanligt i 2 dagar så jag hoppas det håller i sig nu !

Till middag blev det kyckling filé med smulad fetaost på, inlindad i lufttorkad skinka. Serverade med sallad och ugnsrostade morötter och potatis till resten av familjen , verkligen super gott och enkelt !:)

Här kommer lite bilder från dagen !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar