lördag 26 oktober 2013

Så mycket bättre !

Har haft en mysig kväll med kidzen ! T har jobbat hela dagen och sen hade han match nu på kvällen så vi har fått roa oss själva !

Dagens middag blev lax filé och lite rotfrukter i ugn, så enkelt men super gott !

Nu sitter jag med ett glas vin i soffan och tittar på "Så mycket bättre "
Det programmet är verkligen jätte bra, alltid bra och intressanta artister me ! Bra gjort tv 4 :)

Snart kommer min man hem, hoppas jag orkar hålla mig vaken så vi kan få lite egen tid i soffan !!!

Har haft mode show för ungarna också, haha ! Älskar att prova outfits :)
Har så mycket kläder jag vill använda men är man mamma ledig så är det ju mest jeans man går runt i !
Men en date snart kanske, älskling ??;)

Här kommer lite bilder på alla outfits och en fin bild på pappa med barnbarn !:) ( livis ville inte riktigt, haha )

Kram å god natt !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar