söndag 27 oktober 2013

Dagen som varit...

God kväll på er !!!

Här har dagen sprungit iväg trots en sjuk liten tjej som inte orkat så mycket mer än att titta på paddan ( iPad ) i soffan hela långa dagen !:)

Min pw blev en liten sväng till gymet och löp bandet istället då vädret inte var det roligaste ! Blev 5 km och lite magövningar, självklart passade jag på att köra mina squats också ! Jag kör ju Johanna Toftbys utmaning " 100 squats i 100 dagar " idag gjorde jag dag 52 !!:)
Är så sjukt trött på dessa squats men man märker ändå skillnad på röva så då är det värt det !;)

Annars har vi som sagt mest slappat idag, varit iväg en sväng till affären för att slå ihjäl nån timme och handla till middagen som fick bli köttfärs biffar med sallad och stekta champinjoner och lök ( potatis till resten av familjen såklart )
Super gott och mättande !
Tog en liten skvätt vin till också för att få njuta det sista av helgen !;)

Nu blir det kvälls bestyr med kvälls mål, nattning etc !
Är även sugen på lite fruktsallad , mums !!!

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar