lördag 26 oktober 2013

Trött, snälla föräldrar och dagens outfit !

Jag saknar min gamla Vidar !!!!
Efter ännu en jobbig natt visste jag inte vilken fot jag skulle stå på imorse...
Så fort klockan slagit halt tio skickade jag över livis till mormor och morfar ( vi bor grannar, väldigt praktiskt hehe ) tänkte jag skulle få Vidar att sova sin förmiddags lur så även jag fick lite mer sömn !

Hade precis börjat somna in så kommer grann tjejen ( världens gulligaste för övrigt ) och plingar på, Vidar vaknar och så var det med den sömnen !:(
Var då så trött att jag höll på att börja gråta  !
Ringde min snälla mamma som kom och hämtade odjuret så jag kunde gå å lägga mig lite till. Ååå GUD så skönt det var, tack mamma ! Ska komma ihåg det när du blir gammal och ligger på hemmet !:)
Sitter nu och äter lite lunch, ja gröt såklart ! Besattheten fortsätter !;)
Ska snart gå över till päronen och hjälpa mamma med håret, dom ska nämligen på 50 års fest ikväll... Grattis fina Maria !!!!:)

Hörs mer sen !

Kram A



1 kommentar:

  1. Älskar när Livia kommer och knackar på dörren lördagsmornarna. Just den här morgonen hade hon även med sig sin lunch :-) Nudlar. Lilla Vidar somnade sött i morfars säng. /mormor

    SvaraRadera