torsdag 24 oktober 2013

Träning, gröt och dagens outfit !

Idag blev det en sväng till gymet efter frukosten. Mina gym dagar äter jag alltid samma till frukost, 3 äggvitor med lätt kaviar och en celcius dryck ! Man blir lagom mätt så slipper man få håll på löp bandet :)
Idag sprang jag 7 km, är så sjukt taggad att komma upp i milen ! Snart så :)
Sen körde jag lite armar och ben, kändes sjukt skönt efteråt !

När jag kom hem stod dammsugaren och stirrade på mig... Så det blev en liten omgång med den också inför helgen !

Dagens lunch blev gröt och fullkornsmacka ! Älskart ;)

Idag är hela familjen lediga, mysigt att man kan vara det mitt i veckan ibland !
T är och byter till vinter däck, känns ju inte så aktuellt just nu då det är 13 grader ute :) men rätt som det är så slår kylan till och då är det skönt att ha det gjort !

Nu ska jag passa på att slappa lite medans Vidar sover och Livia tittar på film !:)

Hörs ikväll !

Kram A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar