tisdag 22 oktober 2013

Trött är bara förnamnet !

OMG säger jag bara !!!
Natten var... Ja rent ut sagt förjävlig !
Vidar hade troligtvis feber för han vaknade hela tiden kunde inte komma till ro och var bränn het !!:(
Det blev inte mkt sova inatt alltså !
Snäll fru som man är gick jag upp med barnen imorse och lät min kära man sova ut då han ska upp till Falun och jobba hela dagen plus kvällen.
När han väl vaknat vid halv nio så drog jag på nig träningskläderna och åkte till gymet. Har bara 2 gym dagar i veckan så jag ska vara döende om jag struntar i en av dom hehe !:)
Livia fick även stanna hemma från dagis idag då vi alla sov dåligt inatt ( har ingen bil heller och har inte lust att sätta en skrikande Vidar i vagnen och gå till dagis i regnet )
Så idag blir det inne mys :)
Ska strax göra lunch, blir nog gröt idag me ! Har blivit helt besatt av havregrynsgröt , är så jäkla gott och mättande !
Hörs sen !
Kram A

2 kommentarer:

  1. Berätta, vad käkar du för gröt? Vanlig havregrynsgröt eller med frön/nötter i?
    Vad har du till?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag äter vanlig havregrynsgröt !
      1dl havregryn blandas med ca 1,5 dl vatten och lite salt. Sen har jag på 1 msk osockrad sylt, kanel och 1 dl lätt mjölk !
      Till det en fullkornsmacka med skinka och grönsaker... Detta blir 9 points !

      Radera