onsdag 1 januari 2014

God fortsättning !

Hoppas ni hade ett fantastiskt nyårs firande och att ni lever idag hehe !!!
En annan mår ju av förklarliga skäl prima !:)

Det var ett jäkla liv här inatt med både raketer och musik, som tur var sov sig båda kidzen igenom det hela som 2 små grisar !:) skönt, trodde jag skulle få en jobbig natt med framförallt Vidar ! Men icke som Nicke, mammas duktiga kille !;)

Idag har vi bara tagit det lugnt, tog en prommis på förmiddagen till affären. Blir hemmagjord pizza ikväll så behövde handla lite till den ! Sen var jag till solariet en sväng också, så skönt att jag somnade till ;) var ett tag sen jag var där nu så skönt att bättra på färgen lite !

Vidar sover, T sover och jag å Livia ligger i soffan ! Så himla skönt att inte göra ett smack !
Men imorgon sätter Storvreta cupen igång igen, suck ! Så nu blir man solo i 5 dagar igen !:(
Får försöka hitta på något roligt varje dag så går tiden fortare !
På fredag är vi bjudna på lunch i Storvreta av Kristin, en tjej jag lärde känna i somras när vi var på semester på Kreta ! Super trevlig och vi har håller kontakten sen vi kom hem :) blir jätte trevligt !

Hoppas ni får en skön dag och inte är allt för bakis ;)

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar