söndag 19 januari 2014

Sweet sunday !

Hej på er !

Nu har äntligen T kommit hem från jobbet och man kan slappna av lite !:)
Är sån skillnad när man är två istället för själv, man behöver inte springa hela tiden utan kan hjälpas åt med kidzen och deras ständiga behov av något ;)

Idag har jag knappt sett röken av den ena av mina avkommor ! Livia har varit kvar hos mormor och morfar nästan hela dagen men nu är hon definitivt hemma igen kan jag säga, hör hennes röst mest hela tiden !:)

Efter lunch idag åkte jag och Vidar iväg till eurostop ( arlanda stad ) för att kolla lite affärer och slå ihjäl några timmar ! Vidar var snäll som vanligt och jag kunde kika i lugn och ro :)
Jag fick med mig lite hem som vanligt... Gud jag har verkligen ett shopping problem ! Kan ju inte låta bli att handla när jag går in i en affär ! Finns ju så mycket snyggt :) man skulle vara miljonär så skulle man slippa få ångest och T arga blick när man kommer hem hehe !

Hittade iaf ett par tok snygga boots i svart orm skinn ! Dom hade kostat 1200 kr men var nu på rean till halva priset ! Bara att slå till ju !;)
Sen fick ett par solisar följa med hem från lindex rea, 40 kr var ett riktigt kap !
Så nu är jag redo för våren, vart är du !??

Imorgon ska jag följa med mamma som ska få en introduktion på ett nytt gym som öppnat i Uppsala ! My training heter det och ligger lägligt nog jätte nära våran nya lgh :) så det blir kort där till hösten ! Men som sagt ska dit och prov träna imorgon. Det roliga är att min kompis Jill har fått jobb där som PT och det är hon som ska hjälpa mamma !:) hon ska minsann få hjälpa mig att få ordning på min mage ! Bort med sladdret och överskotts hud, ska banne mig gå utan buk plastik !:)

Nä nu ska vi lägga våra änglar, så god natt och hörs imorgon !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar