lördag 18 januari 2014

La familia !

God kväll fina läsare !
Hoppas ni alla har en härlig lördag kväll !? Själv sitter jag uppkrupen i soffan med mannen på ena sidan och min skål med vindruvor på andra !:)

Vidar sover och livis ville stanna kvar och sova hos mormor och morfar ! Pluttan, hon är så rolig för hon vill alltid sova där för då vet hon att hon får sova bredvid någon ! Hon hatar nämligen att sova själv i sin säng och tjatar ständigt att få sova mellan oss ! Igår fick hon det, men man blir ju galen ! Hon ligger och tjattrar halva natten och sparkar en i ryggen hela tiden... Nä ungarna ska sova i sina rum punkt slut ! Men därav vill hon hellre sova hos mommo å moffa haha !:)

Idag har vi haft en riktigt mysig familjedag ! Började med sovmorgon till halv nio, tack kidz !;) sen mös vi inne, rensade och kastade massa skit i hall byrån. Lika bra att börja smått så slipper det bli så mycket innan flytten !
Sen fick T för sig att han och Livia skulle grilla korv i öppna spisen till lunch ! Himla mysigt att kunna elda inne, är glad att det var kamin även i nya lyan ! Annars hade vi nog saknat det !

Sen åkte vi till boland city för lite handling till kvällens middag och fika på espresso house. Är så mysigt att göra dessa saker med hela min lilla familj :)
Köpte även dom perfekta svarta byxorna på lindex, satt som en smäck och dom passar till allt ! Kommer nog bli väl använda !:)

Till middag så åt vi Skagen mackor och drack ett glas mousserat ! Jätte gott men man blev propp mätt  !:) sen syndade jag med lite natur godis idag, är min dag då jag får äta lite som jag vill ! Men det får inte spåra för det ;)

Vi gick även till mamma & pappa en sväng och blev bjudna på ett glas vin. Vidar badade i diskhon och blötte ner halva köket haha ! Han är så gullig och snäll min lilla älskling !

Det var våran dag iaf, nu ska vi slappa lite innan sängen kallar ! Imorgon är det back 2 work igen då T jobbar hela dagen, suck !

Ha en fortsätt mysig kväll nu !!!

Kram A







5 kommentarer:

  1. Snygga brallor, vilken storlek har du?

    SvaraRadera
  2. Är det inte svårt att gå ut och fika och samtidigt hålla pointsen?
    Har du receptet till mackan på bilden? Den ser supergod ut...

    SvaraRadera
  3. Byxorna är från hm ( finns på rean just nu ) jag har 34 på mina, dom var ganska töjbara i storleken !

    SvaraRadera
  4. Jag tar alltid med mig en vv bar när vi fikar och beställer endast kaffe !
    Jag tog 2 st fiberrost och hade på 1msk köpt skagenröra ! Lite sallad, citron och äggvitor !:) supergott !

    SvaraRadera
  5. Hur många points är en vv bar?

    SvaraRadera