måndag 27 januari 2014

Jakten på den perfekta klänningen !

God kväll kära läsare !

Har nu landat i sängen efter barn nattning nr 2 !
Har dock en känsla av att hon snart kommer tassande då hon inte alls hade lust att sova i sin säng ! Hon fick helt plötsligt ont både här och där ! Ungar !!!:)

Var till gymet som sagt på em, ingen löpning då alla bra löpband var upptagna !:( ogillar skarpt att träna så sent. Dels är det så mycket folk och så mycket yngre människor som använder alla maskinerna jag vill använda ! Nä bättre att träna med pensionärerna på morgonen istället !:)

Körde iaf crosstrainer och skorna kändes väldigt sköna så det blir nog inga problem att sprina i dom heller !:) sen körde jag hårt med magen idag, måste få fason på fanskapet !;) vill ha en fast och fin mage till sommaren punkt slut !

Till middag blev det lax med rotfrukter i ugn. Länge sen vi åt lax nu så det var på tiden ! Gott som tusan var det me !:)

Nu till den sabla klänningen ! Jag har hittat dröm klänningen och kan inte släppa den !!! Gah ;)
Såg den i Sofis mode och det stod att den var från Nelly... Bara det att Nelly har ju tusen olika märken och det stod inte vilket ! Så jag började leta igenom hemsidan och kan inte hitta den !:(
Så nu tänkte jag göra en allmän efterlysning haha ! Om någon känner igen denna klänning ( ska kosta 399 ) så snälla berätta vilket märke det är och om den finns att få tag på !
Vill så gärna ha den på en 40 års fest vi ska på 8 feb !!!:)

Tack på förhand !;)

Nä dags för bingen ! Det är ju en dag imorgon också !

Kram och godnatt !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar