fredag 24 januari 2014

Gårdagens kväll & Väsk begär !

Trevlig fredags kväll vänner !

Här sitter jag i soffan och frossar naturgodis !;) skulle ju inte äta skit ikväll utan spara mig till imorgon ! Det gick sådär när den där jäkla påsen stod och stirrade på mig haha !
Tar alltså unnar dagen idag istället !
Sen lyckades jag och mannen tigga till oss lite barnvakt på dan imorgon så vi kan åka en sväng till gymet ! Kan behövas efter denna kväll !;)
Varför måste mina största laster ( nötter & choklad ) vara det värsta enligt points världen !? Orättvist !;)

Gårdagskvällen var super trevlig ! God mat, gott dricka och härligt sällskap :) har alltid så sjukt mycket att prata om med Karin ! Tack finaste vännen för trevligaste kvällen på länge ! Det gör vi snart om ;)

Idag har vi inte gjort så mycket, halva familjen ( killarna ) den vekare delen hehe är jätte förkylda och inte alls på topp ! Blev lite handling, lunch på subway mm.
Sen kom jag på att jag bara måste ha min nya väska jag köpte igår i den andra färgen också !:) snor gul/grön och tok snygg till ett par slitna jeansshorts i sommar ! För övrigt så hittade jag även på rean dom perfekta shortsen för bara 100 kr !:) börjar bli redo för vår/sommar nu ! Iaf garderoben börjar bli !:)

Nu på kvällen har vi ätit vv pizza och myst ! Vidar har nu gott å lagt sig så nu är bara den andra vildingen kvar !;)
Vi funderar på att lägga oss i tid och kanske se nån serie på paddan ! Fick tips om breaking bad, så blir nog att börja kika på den...

Ha en fortsatt trevlig kväll nu så hörs vi imorgon !:)

Kram A






3 kommentarer:

  1. Hur gör man VV pizza och hur många points är det?

    SvaraRadera
  2. En annan fråga, vad gör du när du blir toksugen på något sött?

    SvaraRadera
  3. Jag äter mkt frukt som är 0 points, drick mkt vatten och ät ofta men lite så håller man blodsockret i schack !:) sen är jag tok sugen så unnar jag ju mig självklart ! Jag är ju ingen robot haha ! Men då ser jag till att träna lite extra och håller mig ändå inom ramarna av min points budget !:)

    SvaraRadera