lördag 11 januari 2014

Snöigt värre !!!

Hej mitt vinterland nu är du här !!!
Lite kluven över denna snö... Det ljusar upp betydligt och ungarna får lite mer att göra. Alltså andras ungar ;) livias kommentar när jag sa att jag skulle åka och köpa en pulka åt henne för vi ska till vänner imorgon och åka lite, var... Men då är jag inne medans ni åker ! Haha vilken vinter brutta man har !:) brås nog på mig är inte så jätte förtjust i vinter och dess aktiviteter !;)

Men som sagt imorgon är vi bjudna ut till vattholma på pulka och tacos :) så mysigt ! Denna familj är verkligen världens härligaste vänner och man skrattar alltid och har kul med dom ! Så kul att meja deras dotter och Livia är så bra kompisar !!!:)

Idag har jag och Vidar varit ute och handlat lite ( som vanligt med andra ord hehe ) Livia hänger med mormor, hon ska sova där och T jobbar till sju ! Vidar fick iaf en overall nu när snön tydligen bestämt sig för att komma ! Har varit så skönt att slippa byllsa på honom massa kläder när vi ska ut och åka... Men men nu fick han iaf en overall och billig va den, 140 kr på Kappahls rea :) fyndigt värre ! Jag köpte även en bikini överdel för 25 kr !!! Är tydligen helt rätt säsong att köpa det nu :)

Även en blus från hm fick följa med hem, har en hang up på blusar för tillfället !:) snyggt och bekvämt !

Vidar sover middag just nu men får se hur länge det varar då grann fan börjar borra i väggen helt plötsligt, grrr !!!

Här kommer lite bilder på dagens outfit och inköp !;)

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar