lördag 25 januari 2014

Min lördag !

God kväll kära läsare !

Hoppas ni har en fin helg och att ni myser för fulla muggar !;)
Själv sitter jag med lilla familjen i soffan och ska snart äta lite frukt sallad :) Vidar har gått och lagt sig och det är väldigt skönt kan jag säga då han sista timmen nu varit lite tjurig !

Imorse skulle vi ha åkt till gymet men då T inte känner sig helt hundra så fick vi hoppa det. Men vi tog en pw istället så lite fick vi röra på oss iaf !:)

På eftermiddagen åkte vi ut en sväng hela familjen, T ville åka till lager 157 och kika om dom fått in något nytt ! Han fick med sig lite T-shirts och några kallingar... Själv köpte jag en vit skjorta som jag suktat efter men som inte funnits i min storlek, nu hade den kommit in så då slog jag till ! Lager 157 har dom absolut bästa och mest prisvärda skjortorna, sitter som en smäck och 150 kr är ju nästan gratis !:)
Sen var vi till rusta för att titta på ett golv som vi funderat på till nya lyan. Det är ett grått parkett golv ! Just denna helg var det special pris så vi räknade snabbt ut hur mycket vi kommer att behöva och passade på att köpa det !:) sparade faktiskt 4000 kr på det ! Men nu är förrådet helt fullsmetat med golv haha !

Ikväll har vi käkat Skagen mackor, lite helg mat för oss nu för tiden ! Går snabbt att slänga ihop och sjukt gott !:)

Måste visa ett par coola skor jag fyndade på hm's barn avdelning ! Såg ett par liknande design skor på  en tjejs instagram jag följer så tyckte dessa var rena dröm fyndet då dom kostade endast 50 kr !!!:) blir snygga till våren med jeans eller kjol !

Här kommer även bild på dagens outfit !
Linne Cubus ( rean ) kofta Gina tricot ( rean ) kjol Gina tricot !
Jag har verkligen blivit en sjukt bra rea shoppare, hittar så mycket till vrak priser !:)

Ha en fortsatt trevlig kväll !!!

Kram A




2 kommentarer:

  1. Coola skor!!!

    Har du recept på skagenmackan?

    SvaraRadera
  2. Tack !
    Oj det är inget special recept utan coops köpta Skagen röra på en fullkornsmacka ! Lite sallad, ägg Vitor och extra räkor så är man hemma sen !:)

    SvaraRadera