fredag 31 januari 2014

Dagens fynd och kesoplättar !

Tänkte bara titta in en snabbis och visa min fynd från dagen !
Hittade bl.a. den här kjolen från hm för 149 kr !:) sen var det ju jumpsuiten från vila som det var hela 70 % procent på ! Ett riktigt kap alltså, finns det något skönare än en jumpsuit ??;)

Funderar ju på att ha den på festen men sen kom jag på det att det är ju riktigt jobbigt när man måste gå på toa ! Å jag med min lilla blåsa behöver gå typ 1 gång i timmen när jag dricker alkohol !!!:( vi får se vad det blir !

T jobbar så fy vad tråkigt jag har, ungarna roar sig mest själva så en annan går mest och tittar på klockan och vill att min älskling ska komma hem nu !!!
Ingen mat inspo har man när man är själv heller, så det fick bli min favvorätt kesoplättar !:) sjukt gott iofs så klagar ska jag ju inte göra !;)

Nä nu ska jag försöka ägna mig lite åt mina barns lek hehe !

Hörs imorgon fina ni !!!

Kram A







3 kommentarer:

  1. dina armar ser ju skitäckliga ut.

    SvaraRadera
  2. Tur att du slipper ha dom då !!!

    SvaraRadera
  3. Vad trist att det finns så mkt elakhet hos människor. Hoppas det goda övervinner till slut. Kram Carro

    SvaraRadera