lördag 4 januari 2014

Men va f**n !

Så himla typiskt, när jag väl får handla så hittar jag typ ingenting !!!?
Årets rea är verkligen ett skämt ! Har aldrig varit me om sämre, är ju samma saker som hängt där sen i somras :(
Men men nu ser jag fram emot vår kläderna istället !:) kan inte fatta att butikerna snart är laddade med härligt pastelliga vår kläder !:)
Längtar redan efter vår/sommar !!!

Fick iaf med några små saker hem. Bl.a. En ring från companys som jag kikat på tidigare, nu var den på rean 50 % !! Sen köpte jag ett underlinne med en liten spetskant, snyggt under kofta eller kavaj ! Sen köpte jag även ett ormskinns skal till mobilen som jag också tänkt köpa ett tag.
Så helt lott lös gick jag ju inte ;) men hade hoppats på något "större" fynd !
Men bättre att spara pengarna tills man hittar något som man verkligen vill ha !

Ska börja tänka på mat snart... Hade tänkt mig lax med rotfrukter i ugn, men blir alltid så lat när jag väl ska börja med maten ! Är ju så galet tråkigt att göra mat bara till sig själv !:(

Ha en trevlig kväll nu vänner !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar