måndag 6 januari 2014

Tvångstankar.

Hej vänner !

Inte mycket att rapportera från Ridderströms residens idag :)
Sov till typ nio upp och ge kidzen frukost och mig själv såklart !!!
Sen lämnade jag odjuren till mormor och tig en pw ! Så himla skönt att få röra på sig, har inte kunnat träna på 5 dagar nu !!!!:( men imorgon är T äntligen ledig så då blir det en sväng till gymet !!!:)

Sen har vi bara hängt här hemma och inte gjort så mycket alls, ganska skönt det me ibland !
Nu ligger Vidar och sover men så fort han vaknat ska vi över till mormor och morfar igen där vi ska bli bjudna på mat !:) även T ansluter sig till middagen äntligen ! Som jag saknat min man dessa dagar !!!!;)
Har passat på att locka mitt hår medans Vidar sovit, det ser iaf lite bättre ut när det är lockat... Men på riktigt får jag panik över mitt j**la hår !!! Kan inte tänka på annat än hur fruktansvärt ful färg det är ! Syns inte på kort så ni som tänker att det ser väl inte så farligt ut, jo det är FULT irl !!!
Så om det finns någon duktig frisör som känner sig manad och vågar på sig en utmaning, varsågod hör av er !!!

Till något roligt istället, shopping !!!;) har länge velat ha ett halsband som är som en hästsko. Fick ett tips på en annan blogg att Edblad hade ett fint som inte var allt för dyrt så jag klickade hem ett igår !:) hoppas det kommer snart !!!

Nu vaknar V så hörs senare !!:)

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar