fredag 10 januari 2014

Familjedag !

God kväll i stugorna !

Här har vi fredagsmys på hög nivå ! Godis och fångarna på fortet, känns precis som när jag var liten :)

Idag har vi varit på stan hela familjen, shopping och fika stod på schemat ! Hittade som vanligt hur mycket fint som helst. Undrat när den dagen kommer och jag går i en affär utan att hitta ett dugg ??;)
Visar alla fynd i ett senare inlägg !

Nu på kvällar har vi varit med mamma och pappa på le parc, har ätit och druckit sjukt gott så nu sitter man här propp mätt med svälld mage ;) men det får vara värt det ibland, måste få njuta av livets goda en dag i veckan iaf ! ;)

Nu sover Vidar och resten av klanen sitter och jäser i soffan, T jobbar imorgon så det blir inte allt för sent ikväll ! Känner mig som vanligt lite små trött, helt klart ingen kvälls människa sen vi fått barn !:)

Fick mitt halsband från Edblad idag också, så himla nöjd ! Super fint och passar till allt :) helt klart mitt nya favvo halsband !

Ha nu en trevlig kväll vänner så kommer ett inlägg med shoppingen snart upp också !

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar