torsdag 30 januari 2014

Välkommen hem !

Hej fina vänner !

Här är man glad och utvilad ! Vidar har sovit kanon hela natten och sen sov han ända till kvart i nio !:) vilken härlig och duktig bebis jag har !
Känns så skönt att ha så härliga rutiner på honom.
Han vaknar alltid mellan åtta och nio då går vi upp och byter blöja och äter välling ! Han är vanligtvis uppe i ca 2 timmar oc sen är det dags för en förmiddags nap :) när han vaknar efter ca 1 - 1 1/2 timme så är det lunch dags ! Sen busar vi och hittar på något fram till ungefär tre. Sen är det välling igen och sova en stund. Han vaknar oftast vid 5 och då äter jag och resten av familjen middag, Vidar äter oftast vid sex tiden ! Sen är det lek, bus och bada fram till åtta då är det välling time igen och sen hopp i säng !
Så ser våra dagar ut ungefär !:)

Idag kommer T hem vid halv tre tiden, längtar ! Även om jag har så pass bra rutiner och klarar mig alldeles utmärkt själv så är jag i te hel förrän min älskling är hemma ! ;)

När han kommer tänkte jag dra till gymet en sväng och sen blir det middag och mys med hela min lilla familj ikväll !!!

Här får ni en dagens outfit, byxorna fyndade jag på lindex för endast 50 kr ! Super sköna och livar upp en annars väldigt svart look !:)

Hörs mer sen !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar