torsdag 9 januari 2014

Trots & shopping !

Hej på er fina läsare !

Sorry att jag inte hörde av mig något mer igår men det var kaos här hemma !
Livia har ett ganska hett temperament i vanliga fall ( undrar vart hon fått det ifrån?? !;) ) men nu är det värre än värst... Hon får utbrott för så små saker och lyssnar inte på vad man säger åt henne för fem öre, suck !
Igår fick hon iaf världens utbrott efter hon badat för att jag skulle borsta ut hennes hår !? Hon skulle promt göra det själv men det var för ruffsigt så jag sa att jag borstar ut det först så kan du fortsätta själv efter ! Men nä det dög inte åt lilla damen, hon skrek och grinade i en timme... För en jäkla hår borste !!! Gah hade lust att lägga ut ung j**eln på blocket !
Nu är hon världens goaste och gladaste så det svänger fort. Men därav min frånvaro !;)

Imorse var jag till gymet, men kors så trött och orkeslös jag var ! Längtade bara tills jag var klar haha ! Åkte efteråt till solariet och la mig för lite färg. Så skönt och jag kände mig genast lite piggare efter den D vitaminen boosten !:)

Efter det hem och luncha innan jag skulle skjutsa T till jobbet. Åt keso plättar, igen... :) har bytt gröt mot plättar hehe ! Snöar verkligen in på maträtter när jag hittar en favvo ! Men det är ju så galet gott !
Ikväll blir det en slags kyckling gratäng med fetaost täcke. Egen komponerat recept men det känns som att det kommer bli mumma !:) lägger ut receptet sen !

Var till Kappahl en sväng då jag fick sms om att det var halva rea priset för medlemmar ! Hittade jätte fina saker !:) en klänning, en överdel med samma tyg som klänningen och ett omlott linne i glatt tyg. Blir snyggt i sommar till ett par shorts !:)
Funderar på toppen till skinnbyxor imorgon då T ska bjuda ut hela Ridderströms klanen på restaurang !:)

Vidar sover sin em lur så då passar vi på att slappa i soffan som vanligt ! Blir Sofis mode och nu tidningen ! Egen tid på hög nivå ;)

Hörs sen !

Kram A









1 kommentar:

  1. Fina gums, så gulligt att man ser lilla prinsen busa i bakgrunden ❤️❤️

    SvaraRadera