fredag 17 januari 2014

TGIF !!!

Helg, whop whop !:) och den kunde inte ha börjat bättre... Det är ju vägningsdag och vågen stod på 55,9 !:) alltså 1,2 kg ifrån att jag gått ner 20 kg !!!! Så stolt över mig själv ;)

T drog och tränade imorse så jag och kidzen hade en lugn och mysig morgon. Är det något jag älskar med att vara mammaledig så är det dom stress fria mornarna ! Äta frukost i lugn och ro å bara mysa runt i pyjamas byxor utan nån tid att passa ! Får passa på att njuta, tiden går fortare än man tror så det står inte på förrän lill korven ska börja på dagis och jag ska börja flyga igen !:)

När Vidar skulle sova sin förmiddags lur passade jag på att köra 30 min zumba och lite styrkeövningar på yoga mattan. Skönt att ha det gjort direkt på dan så kan man slappa sen !:)

Vi skjutsade T till jobbet och drog till Gottsunda centrum för lite fika och mys med mina småttingar !
Ikväll blir det en enkel middag då jag äter själv ! Tänkte göra en mozzarella baguette med ruccola sallad, så gott och enkelt !

Livia är hos grann tjejen, Vidar sover och jag slappar i soffan med klick och hänt bild, skvaller på hög nivå haha !

Hoppas ni alla får en trevlig helg !

Kram A





4 kommentarer:

  1. Hej!

    Hur många mål mat äter du en vanlig dag?
    Vad käkar du då?
    Jag har svårt att få pointsen att räcka till.

    SvaraRadera
  2. Hej ! Jag äter frukost, lunch & middag sen tar jag en smoothie på eftermiddagen och kvällsfika bestående av samma som frukost, alltså 2 dl mini yoggi med massa frukt & 2 smulade finncrisp i 😀hemligheten är att varje mål inte får ha för många points, därför brukar jag försöka att inte ha mer än 7-8 points på lunch och middagen ! Jag äter hellre ofta & lite !👍

    SvaraRadera
  3. Kan du inte ta ett foto av den mat du läger in en viktväktardag så kan man se vad du äter?

    SvaraRadera