tisdag 28 januari 2014

Scrap book !

God förmiddag !

Hoppas ni mår bra !?

Jag har precis lagt Vidar, lite senare än vanligt då lillkillen inte vaknade förrän nio imorse !:) vi hade en jätte bra natt också behövde inte gå upp en enda gång ! Mammas duktiga pojke :)

Livia är tillbaka på dagis idag, T ska träffa sina chefer så jag å Vidar får roa varandra idag ! Men tiden går fort och snart ska vi knalla til dagis och hämta syrran igen !
T kommer hem och lämnar bilen sen innan han ska ner på stan för middag med jobbet så då har jag chansen att dra iväg en sväng, annars är jag bil lös nu fram till torsdag... Känner mig redan låst och handikappad haha ! Hur skulle jag klara mig utan körkort !? ;)

Snart är det lunch dags, blir kesoplättar då Keson går ut idag så jag vill passa på att använda den. Hatar att slänga mat ! Sen är det ju galet gott också skulle kunna leva på dom !:)
Men man vill ju inte få skörbjugg så får slänga in lite annat i mellan åt !:)

Jag har påbörjat en ny scrap book med mode. Älskar att klippa å klistra och jag får så mycket inspiration av att titta i tidningar, klippa ut och fixa hela looker i min bok ! En liten hobby jag har :)

Här får ni en dagens look på mig så länge !:)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar