torsdag 2 januari 2014

Sovmorgon !

Hej på er !

Hoppas ni mår bra !:)
Själv fick jag sova ända till nio imorse vilket är en super duper sovmorgon när man är småbarns förälder :)
T fick gå upp kvart i sex för möte med revisorn hehe, kan han gott ha när han lämnar mig hemma med ungarna själv i fem dagar !!!;)

Annars har vi inte gjort många knop idag, varit iväg och handlat en sväng men annars mest slappat ! Är ju så sjukt tråkigt väder så finns inte jätte mycket att göra på dagarna och man drar sig för att gå ut !

Ska strax börja med maten, blir nog korvstroganoff med fitness nudlar ! Mums :)
Måste bli duktig på att göra "riktig" mat mera. Blir mycket gröt, vv soppor och dylikt för att jag är så förbannat lat !;)

Här kommer en dagens, försöker klä upp mig lite trots att jag bara är hemma. Känner mig både gladare och finare då !:)

Hörs sen !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar