måndag 27 januari 2014

Eftermiddags träning och juckande !;)

Hej på er !

Ja alltså det är inte jag som juckar haha ! Utan min son är på väg till att börja krypa, men ön så länge står han bara på alla fyra och gör nån juck liknande övning !:)
Tänk vad tiden går snabbt ändå ! Helt sjukt att han snart är 9 mån ! Ingen liten bebis längre... Ganska skönt ändå :) tycker bebis tiden är lite jobbig ! Tycker livias ålder är såå mycket roligare ! Men nu ska jag ta vara på bebis tiden iaf för som sagt tiden flyger förbi och snart kommer kompisar och fester vara bra mycket viktigare än mamma !:)

Idag blur det  gymet på em då Vidar vaknade ganska sent efter en lite snorig och jobbig natt !:( sen var T tvungen att åka på ett möte så det hela blev lite tajt med tid imorse ! Men huvudsaken är att jag kommer iväg !:)
Denna vecka blir jag hemma rätt mycket själv då T ska till Stockholm på möten och bor över där över natten !:( hans chefer kommer upp från Göteborg, så fullt upp med möten etc för T alltså !

Har just ätit lunch, blev gröt idag då jag inte pallar något mer matigt då jag tänkte springa på gymet. Får väl håll efter en 1 km eller nått !  Har fått nya löp inneskor av min kära man !:) får se om dom är sköna men dom kändes bra när jag provade dom iaf !

Tänkte ladda med en celcius nu iaf !:)


Här kommer en bild på dagens outfit också, enjoy !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar