tisdag 21 januari 2014

Hörsel kontroll & myrornas !

Hej på er vänner !

Som vanligt vid den här tiden så sover Vidar en sväng och jag får tid för soff slapp ;)

Imorse var vi som sagt på hörselkontroll med lilla damen, det gick utmärkt förutom klantig som jag är så råkade jag repa bilen lite i parkeringsgaraget... Fick höra att jag tydligen är helt talanglös !!! ;)
Tur att jag har en pappa som jobbar som lackerare !!!:)

Det gick väldigt fort med testerna och vi var hemma vid 10 igen, käkade lunch efter T kom hem från gymet och sen skjutsade vi honom till jobbet !

Tog kidzen och åkte en sväng till myrornas, var ett tag sen jag var där och tänkte kolla om dom hade ett par vintage Levis shorts till sommaren. Men det fanns tyvärr inga !:( men helt lottlös gick jag ju inte ! Hittade en så jäkla snygg jumpsuit med hästskor på, så chic och jag är nog ensam om den då jag i te alls kände igen märket ! Blir snygg i Spanien i sommar :) sen hittade jag en bikini överdel också, har funnits på hm och jag har alltid tyckt den varit så fin ! Lappar å allt kvar så den är såklart inte använd, så långt ska vi inte gå haha ! Dock endast överdelen så jag får skaffa ett par svarta bikini trosor till. Nu när jag har gått ner så mycket i vikt har ju även tuttarna försvunnit, till min mans stora sorg haha ! Så från att ha haft D kupa till att kunna ha A-B kupa nu så har jag ju fått köpa alla nya bh-ar, bikini överdelar etc... Men jag klagar inte, har alltid önskat mig små bröst ! Tycker man ser nättare och mer fashion ut !:)

Snart dags att tänka på mat, tror det blir keso plättar då jag är galet sugen på det !:)
Livia åt en mastig mellis så henne får jag nog inte i någon mat på ett tag !

Är så glad förresten, har bestämt dejt på torsdag med min fina vän Karin ! Vi ska ut och äta å ta nått glas vin å bara sitta och surra !:) är inte allt för ofta vi får ihop det då vi båda har 2 ungar i var !;) vad hände där Karin !!? Och hur tänkte vi ;)
Ska bli grymt kul iaf ! Ses på torsdag gumman !;)

Här kommer lite bilder på fynden !

Kram A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar