tisdag 7 januari 2014

Lycka !

God kväll på er finingar !!!

Vilken härlig dag :) idag har T varit ledig för första gången på vääldigt länge !
Började morgonen med en sväng till gymet, så himla härligt ! Körde 5 km på löpbandet och sen styrka. Lite tungt på bandet, var ju typ en vecka sen jag sprang och det märks direkt !
Men nu är vi på banan igen och det känns sjukt skönt ;)

Sen åkte vi till Vero för lite sushi, mysigt att äta lunch hela familjen ! Imorgon börjar även Livia på dagis igen, å det ska bli sjukt skönt ! Märks att hon börjar bli väldigt understimulerad nu här hemma så det blir nog bra att hon får komma å leka med sina kompisar igen !

Sen till dagens stora händelse... Jag har äntligen fått bukt på mitt hår !!!!:)
Fick tillåtelse av min kära man att gå till frissan en gång till och fixa till mitt förbaskade hår en gång för alla !
Fick tid hos en tjej på bolandcity, å vilken frisör säger jag bara ! Hon lyssnade verkligen på vad jag sa å gick igenom varje steg hon gjorde. Blev så sjukt nöjd, måste erkänna att jag var nervös innan. Orkade inte bli missnöjd igen efter att man lagt ut en del pengar ! Men jag blev allt annat än missnöjd den här gången !!!:) happy !!!!!

Nä nu är kidzen i säng och jag ska mysa med min älskling i soffan !

Hörs imorgon !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar