onsdag 29 januari 2014

Fin besök !

Hej finisar !

Har haft en super härlig dag tillsammans med Frida och Liam ! Det skiljer bara ca 2 mån mellan Liam och Vidar så dom kommer nog få roligt tillsammans lite längre fram !:)

Har pratat, busat med lillkillarna och gått en prommis ! Tiden verkligen springer förbi när man har trevligt !:)
Ses snart igen vännen !!!

Annars händer det inte mycket idag, T är ju i Stockholm så jag och kidzen är själva tills imorgon em ! Livia får vara ledig imorgon då T har bilen och jag inte pallar att dra upp Vidar och sen gå iväg med allt ! Lat och bortskämd är mitt namn !;)

Åt min goda mozzarella baguette till lunch och funderar på kesoplättar till middag för mig och pannkakor till Livia ! Gör det lätt för mig när jag är själv !:)

Hörs mer sen !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar