söndag 5 januari 2014

Näst sista dagen som gräsänka :)

Hej på er kära läsare !

Å va skönt att det är sista dagen på cupen imorgon ! Saknar min man och barnen vill ha hem sin bus pappa nu !!!:) man märker verkligen hur mycket man älskar och uppskattar T när han inte varit hemma på ett tag... Har verkligen min bästa vän och själsfrände i min man ! Vi har så himla kul tillsammans och allt jag gör vill jag dela med honom :)

Längtar även efter att få en normal vardag igen med träning och ordentlig mat ! Är verkligen så beroende av en sund och hälsosam livsstil nu :) älskar hur jag känner mig så stark och nyttig innefrån och ut ! Kan inte fatta att jag stoppade i mig så mycket skit förut ?? Självklart ska man unna sig ibland men för mig är det inte att trycka i mig en chips påse längre utan nu unnar jag mig sånt jag verkligen tycker om och inte är allt för dåligt för kroppen ! Älskar tex goda ostar, rött vin, nötter och choklad ! Det är livsmedel som har ett ganska högt points värde enligt vv men för mig känns det endo som ganska " bra " onyttigheter i rätt mängd och håller jag bara mig inom mitt points värde så är det gärna något jag unnar mig lite då och då :)

Idag har jag och Vidar varit en sväng till bolandcity. Vägrar acceptera att jag inte hittade något igår hehe !
Och nu gick det lite bättre faktiskt ! Blev 2 blusar, en stickad tröja och ett halsband ! Hälften var på rean :)

Nu har äntligen min lilla prinsessa kommit hem också ! Men tydligen hade inte hon saknat mig lika mycket som jag saknat henne, så hon stack iväg till grann tjejen för lek istället !:) är så glad att hon har så fina vänner ! Värmer mamma hjärtat :)

Nu sover lill killen så lite slapp i soffan nu innan middagen ! Blir lax idag istället då lat masken slog till igår och jag åt vv soppa ! Super skoj lördags mat haha ;)

Buy the way så åt jag världens godaste lunch idag !!! Provade keso plättar :) kan vara bland det godaste och enklaste jag gjort på länge !
Tog 1 ägg, 1 1/2 msk grahamsmjöl och en halv liten keso burk. Blanda ihop och stek på låg värme precis som man steker pannkakor !
Serverade det med 2 msk lågkalori sylt, kiwi och melon :) mums !

Här kommer lite bilder från shopping mm !

Kram A









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar