torsdag 16 januari 2014

Deal or no deal !

Hej finingar !

Nu har jag äntligen lite tid över  för att skriva till er, ständigt något som kommer ivägen när man har små barn !;)

Idag har jag som vanligt på torsdagar varit till gymet ! Körde crosstrainer idag, försöker varva mellan det och jogging för att skona kroppen mot förslitnings skador så gott det går. Jag som hade barn reumatism när jag var liten försöker tänka på att inte överbelasta leder och knän för hårt ! Vill ju inte få tillbaka det som gammal för att man tagit ut sig för hårt som ung !:)

T har varit ledig idag så efter lunch åkte vi upp en sväng till Gränby centrum för lite bankärenden och sen fyndade jag ju lite som vanligt :)
Jag och T har en ny deal där vi eller han mest försöker begränsa min shopping lite grann... Glädje dödare !!!;) iaf så har vi kommit överens om att vi får shoppa för 1500 kr i mån fram tills jag börjar jobba igen då kommer vi öka på det lite ! Men nu vet ju alla att jag älskar att handla kläder och dom där 1500 kr är ganska snabbt slut haha ! Så nu har jag kommit på den briljanta iden att jag kan  deala lite med min man, för han är inte helt omöjlig att förhandla med har jag märkt !;)
Så ikväll får han massage efter sin match i byte mot dagens shopping !!! Win win tycker jag !:)

Hittade iaf en fusk päls  väst på lindex för endast 250 kr ! Skit snyggt över en skinn Jacka lite mildare dagar :) sen var det tag 2 betala för 1 på lindex så även ett par pyjamas shorts fick följa med hem !:)
Sen hittade jag även ett super snyggt bälte på hm för endast 75 kr !

Nu ska jag ägna mig lite åt mina kidz ! Hörs sen ;)

Kram A









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar