torsdag 30 januari 2014

Skinnshorts och fin present !

God kväll !

Har nu krupit ner under täcket, är så där ruggig och vill helst krypa ner i ett varmt bad ! Men sängen duger den också !:)
Får hoppas min man kommer upp och värmer mig snart istället för att sitta och glo på innebandy !!!

Var till gymet på em, sprang 5 km och körde styrka på det. Som vanligt alltså !;)
Känner mig faktiskt lite tom på energi just nu... Behöver lite sol tror jag ! Skulle inte sitta helt fel med en sol semester ! Känns som var och varannan kotte är i Thailand ! Orättvist !;)
Tur att man har två utlandsresor att se fram emot i vår/sommar !:)

Efter middagen var vi iväg och handlade, passade på att bunkra upp inför helgen ! Behövde massa ny frukt då jag äter mer än hela norra Europas befolkning haha !
Jag som aldrig varit någon frukt människa tidigare är nu helt galen i alla sorters frukter ! Favvo just nu är honungsmelon, kiwi och apelsin ! Mums, bara vattnas i munnen när jag tänker på det !;)

Imorgon blir det lite zumba hemma tror jag och sen en sväng till solariet ! Måste sola några gånger inför nästa helgs 40 års fest ! :)
Ska bli galet kul ! Det är en gemensam vän till oss och mina föräldrar så dom kommer också att gå ! Så kidzen får stanna hemma med sina kära gudföräldrar !

Idag när min älskade man kom hem hade han varit så gullig och köpt en varsin present till oss alla ! Jag fick en super fin klänning från zara som satt som en smäck !:) min man han kan han !;)
Tack babe !
Kommer nog att ha den på festen !

Här kommer en bild på den och även på ett par skinnshorts som jag fyndade på Cubus rea ! Kommer bli snygga i Barcelona i vår !:)

God natt nu snyggingar så hörs vi imorgon !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar