onsdag 15 januari 2014

Ont i magen...

Goddagens vänner !

Ligger i mitt hörn i soffan och slappar ! Vidar har just somnat så jag hoppas på åtminstone en timmes lugn och ro !;)

Idag har jag, T och Vidar varit ute och ätit lunch ! Vi åkte till Vero och jag tig en räksallad. Fick tyvärr jätte ont i magen :( vet inte vad det var som jag reagerade på men ont fick jag iaf !
Känns lite bättre nu så jag har just druckit en smoothie till mellis. Ikväll blir det rester från vv pizzan igår, mums :)

Annars händer det inte mycket idag, T jobbar och sen har han innebandy träning efter det ! Blir nog en tidig kväll då jag har gym dag imorgon !

Innan jul tog vi en massa fina kort på oss både för att vi skulle framkalla lite bilder till julklappar och sen är det så kul att ha på oss alla tillsammans då man inte får till det särskilt ofta ! Vi blev super nöjda med resultatet och jag tänkte visa er några av bilderna !:)

Hörs mer sen ! Hoppas ni får en fortsatt trevlig eftermiddag !:)

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar