torsdag 23 januari 2014

Barcelona baby !

Hej på er !
Passar på å skriva medans jag sitter på bussen... Är på väg ner på stan för middag med fina Karin !:) så mysigt det ska bli !!!;)

Idag har jag varit på gymet, var lite sliten då jag var uppe å fajtades med en grinig Vidar till två inatt, gah ! Han håller helt klart på att bli sjuk då han nyser och snörvlar hela tiden ! Stackars liten !:(

Var upp till Gränby centrum en sväng efter vi hämtat Livia på dagis, T är ledig nu i tre dagar ! Så skönt :)
Det var halva rea priset på Åhléns så fyndade en bikin för 35 kr !!! Nästan gratis ;) sen även en väska som är ceris rosa, tänkte jag skulle våga lite mer färg ! Man är alltid så tråkig och köper svart svart å svart !!! Kommer bli super härlig till våren :)

Sen har vi gjort något annat kul idag också !!!
Vi har bokat en weekend till Barcelona sista helgen i april !:)
Bara jag å T, ungarna får vara hemma med mommo å moffa !;)
Gud så mysigt det kommer att bli ! Sol, shopping och sangria står på schemat !:)
Längtar redan !!!
Någon som har tips på bra hotell så välkomnas det gärna då vi ej bokat det än !:)

Nä nu är jag snart framme så vi hörs mer sen !

Kram A






2 kommentarer:

  1. Hej Angelica

    Kom in på din blogg och jag har läst igenom den lite snabbt.
    Jag hoppas du förstår att det inte är fashion 2014 att man ska se revbenen, banta ner sig så mycket att man inte har några bröst och lägga ut bilder på sig själv i bara underkläderna.
    Dagens kvinnor ska utstråla hälsa och vi ska ta hand om oss. Vara stolta över hur vi ser ut och inte ha Lesley Lawson som förebild.
    Tyvärr börjar du se sjuk ut och behöver tänkta över hur du ”tar han om dig”.
    Jag hjälper tjejer och kvinnor varje dag med sin vikt och träning och min professionella åsikt är att du ska börja se över din diet. Du behöver protein och (tro det eller ej) kalorier för att bygga en hälsosam kropp.

    Ta hand om dig nu och du skulle vara mycket finare om du byggde en kropp som ser frisk ut.

    /Sara

    SvaraRadera
  2. Oj tråkigt att du tycker så ! Själv har jag aldrig mått så bra som jag gör nu :) jag njuter av livet och äter nyttigt och tränar med måtta. Och om det får dig att känna dig lite bättre så åt jag en otroligt god plankstek igår ( med mos ) !;) kram angelica

    SvaraRadera