fredag 31 januari 2014

Zumba !

Hej svejs !

Började morgonen med ett zumba pass, så skönt att ha det gjort direkt på morgonen ! Tro det eller ej så hur trött man än är så känner man sig alltid såå mycket piggare efteråt !:)

Sen tog jag bilen och tänkte åka å sola men när jag kom fram var det sån jäkla kö, fler än jag som behöver lite D vitamin !;)
Pallade inte att vänta så jag struntade i det och åkte till Ica för att handla morötter som jag fick en sån jäkla craving på igår kväll haha ! Tänkte sola tidigt imorgon istället !:)

Efter lunch så har det varit ett jäkla farande ! T skulle på möte så jag skjutsade honom dit för att sen åka till Gränby centrum med kidzen. Fika och spana i affärer fick det bli !:)
Hittade en sån jäkla snygg glitter jumpsuit på vila till 70 % !!! En konkurrent till klänning om platsen till nästa lördags fest !;) får testa och visa så får ni tycka till !!!

Efter Gränby så åkte vi för att hämta upp T igen och sen köra honom till hans jobb ! Ska bli så jäkla skönt att flytta så vi kommer närmare T's jobb, ska inte skjutsa honom en meter då !!!:)

Nu sover Vidar och Livia tittar på barnprogram så själv tänkte jag passa på att läsa damernas och bara pusta ut, är så drygt nu med vintern oxå, alla ytterkläder och skitigt blir det av vagnen i bil och hall !:(   Vår, ja tack !!!;)

Ha en trevlig helg nu vänner !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar