onsdag 8 januari 2014

Kort vecka !

Hej på er vänner, hoppas ni mår bra ?:)

Sitter här uppkrupet i soffan med Livia och myser medans Vidar sover middag !

Idag var det dags för Livia att gå på dagis igen, så himla skönt med vardag och lite rutiner igen ! Livia har blivit helt besatt av sin iPad under lovet och man känner sig som världens sämsta förälder som låter henne titta så mycket på film... Men å andra sidan så finns det ju inte så mycket att göra när det är så tråkigt väder ! Sen är man ju själv lite lat också 😏

Idag har jag varit på pw med grannen, kul att få lite motion samtidigt som man kan prata en massa strunt ! Tiden går så mycket fortare då :)

T var tvungen att ha bilen till jobbet också då han tränar innebandy direkt efter jobbet, så blev även en prommis med Vidar å hämta Livia på dagis.

Å vad det känns bra med håret äntligen ! Är så sjukt nöjd och glad att jag äntligen hittat "min" frisör och att hon inte ruinerar mig när jag går dit ;)

Åt keso plättar till lunch ( min nya craving ) och det blir köttfärssås med fitnessnudlar ! Ska bli ordning på maten nu med nya härliga recept !!!

Hörs sen !

Kram A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar