lördag 4 januari 2014

Mor & son dag !

Hej på er !

Skriver till er mitt i lunchen ;)
Äter världens godaste wok med räkor, fitness nudlar, cashewnötter & sweet chili sås ! Bra points värde och sjukt gott !!!
Nu är jag nere på min vikt jag hade innan jul, skönt !
Helt klart bevisat för mig själv nu att jag kan kontrollera mitt ätande om jag bara vill ! Jul är ju inte det lättaste med all god mat och godis överallt... Men jag har njutit av måtta den hör gången :)

Idag är jag och Vidar själva hemma !
T jobbar som vanligt och lill bruttan har åkt till Stockholm med mormor och morfar för att se Disney on ice och bo på hotell :) herregud så stor hon börjar bli min lilla prinsessa ! Hon var verkligen super taggad hela morgonen och stod å spanade efter mormor och morfar i fönstret ❤️

Min älskling var snäll å gav mig tillåtelse till lite shopping idag då det är sånt piss väder och jag är själv hela helgen med bara V som sällskap ( inte fy skäms det heller ) ! Tycker helt klart också jag är värd lite shopping hihi !!!;)

Nä äta klart här och byta om sen drar vi mot Gränby centrum :)

Hörs sen !

Kram A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar