söndag 31 augusti 2014

Slut på veckan.

God kväll vänner !

Håller på att göra mig ordning inför kvällen och tidig uppgång !

Har ställt klockan på kvart i fem, hua !

Flyger Billund och Ronneby imorgon, hemma vid tre tiden igen. Mycket jobb denna veckan med tidiga mornar, fire utbildning på Bromma och min första kortnatt på evigheter ! Bara ladda och köra igång en fartfylld och rolig vecka !:)

Stackars Livia sitter här och snörvlar i soffan, hon får bli hemma imorgon från dagis. Dock har både jag och T svårt att vara hemma med henne så snälla gammelmorfar Åke kommer och håller Stumpan sällskap !:)

Tycker det är så mysigt med höst och vill nästan inte att det ska bli så varmt som det ska bli i veckan ! ;) tycker det är så skönt och mysigt att äntligen få slänga på sig lite stickat och byxor ! Men det är väl bara suga ut det sista av sommaren för snart är det kallt och mörkt vääldigt länge !

Hittade lite höst inspiration på Pinterest som jag delar med mig av !:)

Kram och god natt!

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar