måndag 1 september 2014

Tidig morgon, brand & skinnpaj.

Hej vänner !

Vilken dag... Började med en tidig morgon och jobbdag. Körde Billund och Ronneby och det gick super bra !:) blir utcheckad på torsdag och sen är jag all by my selfe ! Känns helt underbart att vara tillbaka igen :)

När jag hade jobbat klart och satte på mobilen igen hade jag ett sms från T att jag skulle ringa på en gång ! Man får ju direkt hjärtklappning och tänker att det har hänt barnen något ! Dock handlade det inte om dom thank god ! Men T's butik hade tydligen brunnit idag när dom var iväg på lunch ! Någon kortslutning i värmepistolen !:( tycker så fruktansvärt synd om dom ! Inte nog med att dom jobbar arslet av sig just nu och har hur mycket som helst att göra. Så ska det här hända och dom har förlorat hur mycket varor som helst och även jobbmaterial !:( dom är där nu och sanerar och kommer nog inte hem förrän väldigt sent inatt !:(

Själv ska jag upp tidigt igen och ska försöka somna i tid. Först ska jag titta på dokumentären om Estonia på fyran, fatta att det är 20 år sedan !? Helt galet vad tiden går...

Har inte blivit så mycket fotande idag pga jobb etc så bjuder på lite höst mode istället ! Letar efter den där perfekta skinnjackan men har inte hittat någon än ! Ska kolla lite mer i Stockholm när vi åker dit helgen då jag fyller år !:)

Hörs mer imorgon !

Kram A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar